Sunday, February 10, 2008

update khas untuk puan rynn~

hello all~! how's your holiday? hehe..mine was OK. I spend my 2 of 3 days leave in the office. haha.. even it was half day..it was worth it..ihiks. :D:D

takde lah aku rajin sangat OK..but i felt it was some responsibility (walaupun macm aku buat mcm opis aku sendiri..hehe)

untuk kesenangan puan rynn, aku akan cuba kasi clear sket cerita aku..ihiks..:D but no worries, puan..mostly crap. x paham pon xpe ;)

updates dari mana2 yang aku igt:
1. blk ipoh, ada la diskasen family sket..yelah, adik aku nk kawin beb..insyaAllah bulan 11 or 2..nnt aku jemput k ;) ada pape idea tak utk brg berkat? i'll be happy to receive some comments dearest friends..:D
2.ye, terima kasih cik yati kasi clear..aku naik gred. Alhamdulillah..more responsibilities to be held, obviously. :D
3.cuti aku byk lg, sbb tuhla berusaha utk habiskan cuti thn ni..disbbkan ongkos pon tidak membenarkan tahn ini, x dptlah digunakan utk ber"vacation" di luar negara..sehingga terpaksa membiarkan cik yati kita ber"vacation" dgn kawan baru dia..ehehe..jgn marah ek babe~! (psst, thanx call td..walaupun cubaan tk berjaya..maaflah, di waktu kejadian kawan awak yg sgt bijak ni..blk kg tk bawak charger blk..padan muka kt dia..sekarang masih charge)
4.sedang melayan dunia baru..ahaha..dan juga berusaha utk tengok sindarela tetiap minggu..wish me luck!
5.masih berusaha juga mengosongkan harddisk.hehehe..sebb nk isi citer lain lagi..
6.masih setia juga menunggu "writers guild strike" habis, supaya boleh donlod dan layan series dgn gumbiraa~!!

oklah..aku br blk dr ipoh ni..tgh basuh baju sambil layan dunia baru..hehe..so, taking care ok puan rynn. thanx singgah~! muwahs.

1 comment:

Anonymous said...

dunia baru??? u remind me of darius. hottie bad boy... muehehehe. dunia baru rox~!