Monday, March 03, 2008

kukis kasih sayang dari hommie~ ;x

tenkiu for hommie, berhempas pulas buat kukis untuk diri sendiri dn juga saya. with sole intention, to bring some to office. hehehe. more like 2/3 of whole adunan..ahaks..

dearest fila, walaupun terdapat rintangan, kukismu masih tolerable.. sedap aja dilidah ku..ekeke..weh, bukanlah~! sedappp sgtt! marilah berusaha lagi..there's lot room for improvement~! haha..br buat 4 kali nie..we got a whole life to implore..hmm..kene pkpk ni nk kasik kat calon2 mak mertua nie nnt..ahaha.

kepada cik yati, kami berdua menunggu kedatangan anda..cepat tau~! nnt kukis abih..>;)

hari minggu yang sgt hebat..3 recipes, 3 new bought books, 3kgs gained at least..ekeke..

yeah yeah yeah..masih ku igt "hopes+fears" ku. no worries. nite2~!
----------------
updets: gamba2 kucing comel~! :D psst...pardon the quality, my camera phone..biasa2 jek..hehehe

yg ni, nk kasi nama encik atau cik kapas (bergantung pada jantina)


yang ni pulak, si comot yang comel..hehehehe
[kalo dapt amik dedua ekor kan best~! tp semua ni, adalah emotional thinking not rationally...huhu]

3 comments:

phatgurl said...

beb... nak makan cookies... nak makan cookies... alalalala... (yatoque aka. cookie monster )

tuan punya said...

hehehe..come come come..haa..dtg khamis la beb..after klas..pastu ko boleh pegi keje dr umah aku. :D:D

yelah kan..jumaat nk kene blk dah nie..melakukan tanggungjawab pada negara. ekekeke

mieouw said...

aku harap kukis tu masih lagi dan masih lagi berbaki, *note to nort : jgn habehkan kukis sebelum yatoque dtg hahaha